QUIET LUXURY: ingetogen elegantie & ultiem vakmanschap

Dat België rijk is aan vrouwelijk designtalent, bewijzen handtasontwerpster Britt Van Driessche en glasartieste Klaar Prims met hun nieuwste creaties. Hun designs belichamen een esthetiek die luxe op subtiele wijze toont in de vorm van hoogstaande kwaliteit en premium materialen. 'Quiet Luxury' is het nieuwe minimalisme waarbij ingetogen elegantie en vakmanschap centraal staan. Opzichtige logo's op merkkleding, schoenen of andere mode-accessoires maken plaats voor eenvoud en verfijning.

Britt Van Driessche ​ - ​ Ella Nude

De tijdloze elegantie, geraffineerde details en het ultieme vakmanschap, die de hedendaagse luxe karakteriseren, staan ook synoniem voor de nieuwste creatie van Belgische designer Britt Van Driessche. Zo lanceert ze haar debuut-design Ella opnieuw, maar dan gehuld in een meer subtiele kleurencombinatie. Met Ella Nude laat ze de termen ‘statement bag’ en ‘tijdloos design’ perfect met elkaar versmelten. Ook in deze 100% handgemaakte creatie blijft ze bewust trouw aan de iconische vorm en de unieke combinatie van mat & metallic leder met contrasterende, fluorescerende stiksels.

"Door het neutrale design zetten we onze 'signature kleuraccenten' aan de stiksels en kantafwerking extra in de verf. De Ella Nude is dan ook een subtiele knipoog, maar zonder afbreuk te doen aan de felle kleuren die een vaste waarde blijven spelen in onze collecties", aldus Britt Van Driessche

Ella is beschikbaar in 4 verschillende nude tinten (sunset, sunrise, dusk en moonlight). ​

PRIJS
: € 875
BEELDMATERIAAL: packshots & lifestylebeelden

Klaar Prims ​ - ​ Amorf

In de interieurwereld zien we ‘Quiet Luxury’ vertaald naar serene, rustgevende ruimtes en objecten die een gevoel van verfijning weerspiegelen zonder opzichtigheid. Geen koud minimalisme dat klinisch aanvoelt maar een neutraal kleurenpalet waarbij verschillende texturen en organische vormen de nodige warmte creëren zoals Amorf van Klaar Prims.

Dit fascinerende glasobject ontleent zijn naam aan de verrassende, onvoorspelbare contouren.

"De dynamische esthetiek van Amorf vormt een krachtig symbool voor persoonlijke transformatie. De illusie van beweging en vloeibaarheid weerspiegelt het idee dat verandering en flexibiliteit essentieel zijn in het leven", legt glasartieste Klaar Prims uit. ​

De robuuste, rechte en mat gepolijste rand in combinatie met de amorfe vorm zorgen voor de perfecte balans.

Amorf is verkrijgbaar in gekleurde, gezandstraalde of transparante uitvoering. ​ Beschikbaar in 2 verschillende maten en presenteert best als paar. ​

PRIJS
voor set: vanaf € 975
BEELDMATERIAAL: packshots & lifestylebeelden

Naast de webshop, kan je de glazen kunstobjecten van Klaar Prims tot half juni live bewonderen bij D’MAKK+ (Herselt) of kom op zondag 2 juni (van 13u tot 17) een bezoekje brengen aan de expo van interieurwinkel JUHLA (Herentals).

Graag meer info of op zoek naar extra beeldmateriaal?

Geef me gerust een seintje! ​

PR account manager, Global Image

info@globalimage.be