Waan je deze winter in ‘Wool Wonderland’

ProNails weet van wanten

Fashionwise is het weer helemaal toegelaten om je heerlijk in te duffelen in cashmere cardigans en grof gebreide truien. ProNails weet van wanten en zorgt voor matchende nagels met de ‘Back to Wool’ collectie. Bovendien voelen je handen zo zacht als wol met het gloednieuwe Anti-Age HandCare gamma.

Hot Coco Cocooning

Pastelkleurige nagels die helemaal blenden met jouw delicate, zachtgekleurde wolletjes? Maak je keuze uit de zachtroze tinten ‘Melted Marshmellow’ en ‘Show Some Skin’ of  ga voor ‘Back To Wool’, een trendy lichtgrijs met een ijzige, blauwe schijn. Na het sneeuwballengevecht en de sleerit kan je terug opwarmen bij het knetterende haardvuur! Met jouw - op wol geïnspireerde - nagels cocoon je in stijl met je ‘hot coco’: nestel jezelf dus in je favoriete zithoek en warm je fashionista-proof handen aan die kop hete chocolademelk. Om het plaatje helemaal compleet te maken, kan je je nagels ook pimpen met de schattigste nagelstickers of stamps in de vorm van 'cable knits' of hertengeweien! De trendkleuren van de ‘Back to Wool’ collectie zijn beschikbaar in LongWear nagellak, SoPolish en gellak kleurengel.

Handige anti-age innovatie

ProNails maakt niet enkel je nagels maar ook je handen winterproof. Geen ruwe, droge huid voor jou tijdens deze koude dagen! Met het gloednieuwe  ProNails Handcare gamma - dat een unieke bescherming en verzorging biedt - ben je in de beste handen! Bovendien bevatten de verzorgingsproducten van deze range de ideale bestanddelen om het huidverouderingsproces te vertragen.

Onder het motto 'Clean hands, happy hands' maakt de pH-neutrale Gentle Hand Soap komaf met bacteriën. Dankzij de Refining Hand and Body Scrub verdwijnen ook dode huidcellen als sneeuw voor de zon en blijf je achter met een zijdezachte huid. Daarnaast ontwikkelde ProNails het Replenishing Hand Mask een diep voedend en herstellend kleimasker dat de huid zuivert van toxines en diep hydrateert (professioneel product; niet te koop voor consument maar kan wel getest worden in het Pronails salon als behandeling). Ook het anti-age Deep Defense Hand Serum geeft je een shot vol antioxidanten en is een absolute must-have voor een optimale en complete verzorging. Tot slot beschermt de Anti-Age Hand Cream je tegen schadelijke invloeden van zon en luchtvervuiling zodat huidveroudering geen kans krijgt.

Prijzen

Back to Wool LongWear collectie: nagellak in 3 stappen voor record houdbaarheid)
LongWear Start: 14,95 €
LongWear Back to Wool/Melted Marshmellow/Show Some Skin: 14,95 €
LongWear Finish: 14,95 €

Nagelstickers Sweather Weather: 5,10€

Stamping Plate Back to Wool: 14,50€

Stamping Plate Love Your Hands: 14,50€

HandCare gamma

Gentle Hand Soap 300ml: 14,50 €
Refining Hand & Body Scrub 250ml: € 29.50
Deef Defense Serum 30ml Hand: € 26.95
Anti-Ageing Hand Cream SPF 15 Lightweight 300 ml: 39,90 €
Anti-Aging Hand Cream SPF 15 Lightweight 50 ml: 12,50 €
Anti -age Rich Hand Cream SPF 15 300ml: 39,90 €
Anti-Aging Hand Cream SPF 15 50 ml Rich: 12,50 €

Heb je nog een vraag of zoek je extra beeldmateriaal?
Neem dan gerust contact op met:

PR Account manager Global Image
03/201.97.01