Van kale muur tot eyecatcher in je interieur

Tip voor Moederdag: ontwerp jouw eigen wanddecoratie met deJouwe!

Je kent het wel, je zit thuis in de zetel en kijkt naar die kale muur waar je nog iets mee moet doen. Maar hoe tover je die saaie wand om tot blikvanger en breng je deze tot leven? Je zoektocht naar muurdecoratie en de eindeloze opties schieten door je hoofd; kunst, een bijzondere quote, kleur of illustratie. Of toch een mooi ingelijste eigen foto? Keuzestress! Maar dat is nu niet meer nodig. DeJouwe laat namelijk zien hoe je het beste van al deze werelden combineert en helemaal niet hoeft te kiezen. Als je mama houdt van een leuk interieur, onthoud deze dan zeker als cadeautje voor Moederdag!

Let’s create together

Dat is het motto van deJouwe. Daarom opende zij een unieke beeldbank als basis voor jouw eigen gepersonaliseerde wanddecoratie. Een inspiratiebron van kleuren, quotes, kunst, letters en illustraties die je eindeloos kunt combineren met eigen foto’s. Met de unieke vormen waaruit je op de website kunt kiezen levert dit de mooiste resultaten op. Door de uitbreiding van de beeldbank is het veel makkelijker om je eigen wanddecoratie te ontwerpen,’ zegt Ulrike, interieurstylist bij deJouwe. ‘Met alleen eigen foto’s is het soms moeilijk een mooi geheel te maken, maar door in bepaalde thema’s en kleuren beelden aan je foto’s toe te voegen krijg je een prachtig geheel.' 70% van de Belgen kiest nu al voor gepersonaliseerde wanddecoratie met daarbij beelden of quotes uit de beeldbank.

Unieke vormen en materialen

Bij deJouwe kies je uit verschillende vormen en materialen. Van circel tot hexagon, van hart tot square en van forex tot plexiglas. Ook met de hexagons kun je eindeloos combineren en de vorm is strak maar toch ook speels. Zet jij het liefst één foto in de spotlight? Print dan jouw favoriete beeld af verdeeld over meerdere losse elementen. Dit geeft een heel bijzonder effect.

Wanddecoratie die met je meegroeit

Jouw gepersonaliseerde wanddecoratie bestaat altijd uit losse elementen die je zelf eenvoudig met kleefstrips op iedere muur kunt bevestigen. Wil je dus jouw vakantiecollage uitbreiden met een nieuwe hoogtepunt van jouw laatste reis? Dan is dat in een handomdraai gebeurd. En heb je een nieuwe vlam of is die foto van je ex een doorn in het oog? Geen probleem, want ook verwijderen en omwisselen is een fluitje van een cent.

Hoe vier jij Moederdag met ‘deJouwe’?

Wil jij jouw moeder eens met wat anders verrassen dan het eeuwige bosje bloemen of doosje bonbons? Ga dan los in de DIY-studio van deJouwe en ontwerp jouw eigen Moederdag cadeau. Upload stiekem een foto van de muur bij jouw moeder thuis en bekijk online alvast het ontwerp en resultaat voor je bestelt. Inspiratie nodig? Bekijk dan de samengestelde voorbeeldcollages op de website. What’s your favourite?

Heb je een leuk idee voor een samenwerking, een (moederdag) giveaway of wil je met de redactie aan de slag in de online DIY-studio van deJouwe en de producten eens testen? Geef dan gerust een seintje!  Meer beelden, waaronder packshots, vind je hier. Wil je een beeld in hogere resolutie? Mail of bel en ik help je graag.

Rein