Trefzekere typografie troef bij Nordic Living

Positieve vibes voor jezelf of voor anderen

Ben jij het type dat houdt van gevoelige gedichten of motiverende quotes? Dan ben je bij Nordic Living aan het goede (web)adres! De woonwebshop haalde onlangs twee verfrissende merken in huis die typerende woorden een warm hart toedragen. Enerzijds heb je I Love My Type, een posteruniversum met knallende quotes. Anderzijds tovert Gewoon JIP met haar positieve poëzie gegarandeerd een glimlach op je gezicht.

"We maken er onze missie van om steeds jonge ontwerpers en bijzondere labels te zoeken. We vinden het belangrijk dat onze klanten kunnen proeven van de mooie collecties van de grotere merken, maar zeker ook wat kunnen opsnuiven van wie en wat er nieuw is in de interieurwereld. Bij onze nieuwste aanwinsten zitten kleine spelers die nog op weinig plaatsen in België te verkrijgen zijn!" aldus Nordic Living eigenares Mascha Beekmans.

I Love My Type: een pure boodschap in een stijlvolle vormgeving

I Love My Type is een hip Deens label waarbij positief in het leven staan de rode draad is. De ontwerpster Kathrine Højriis stampte het merk uit de grond om haar eigen onzekerheden een halt toe te roepen en anderen ervan te overtuigen dat ze niet perfect hoeven te zijn. De typografische posters zijn voorzien van grappige quotes of inspirerende wijsheden in een mooi grafisch jasje. Voor sommigen een reminder, voor anderen een houvast of een motto! Geef jezelf een positieve boost of geef iemand anders een opvrolijkertje van jewelste met deze unieke posters.

Gewoon JIP: feel good gegarandeerd

Eerlijkheid, positiviteit en eenvoud, dat kenmerkt Gewoon JIP. Dit Nederlands merk staat garant voor prachtige gedichtjes met een boodschap. Als fijn cadeautje voor een ander of gewoon voor jezelf? Deze zeemzoete poëzie met krachtige vormgeving bezorgt je ongetwijfeld een goed gevoel. De speelse typografie in combinatie met mooie woorden is verkrijgbaar als leuke postkaarten, wenskaarten of A4-posters. Gewoon JIP heeft voor elke gelegenheid een persoonlijk gedicht in petto, zoals geboorte, liefde, vriendschap, of afscheid.