Stoere streetstyle wordt catwalk chic!

Ontdek de SS17 nageltrends met de nieuwe Street Heat collectie van ProNails

De streetstyle fashion trend met stoere ripped jeans en losse trainingspakken werd opgepikt door de haute couture en baande zich - weliswaar in een catwalk chic uitvoering - een weg naar de runways in New York, Parijs en Milaan. Ook ProNails waagt zich aan deze 'casual chiqueness' met haar gloednieuwe Street Heat collectie.

De muziekindustrie was fan van het eerste uur, waardoor ook de grote modehuizen niet konden achterblijven: wat vandaag leeft op straat, bepaalt de trends. Een streetstyle look heeft iets sexy en zelfzeker, vooral gecreeërd door de creatieve zielen onder ons. Het is een expressie van je persoonlijkheid, maar ook van die favoriete vriendengroep waarmee je in je vrije tijd afspreekt.

Belgisch nagellakmerk ProNails spotte de trend en gaat daarom volledig in Street Heat modus met dit nieuwe kleurenpalet voor je nagels: van roze of nude huidstinten en glimmend bruin, tot sterk contrasterend en gesatureerd rood, blauw en oranje, afgewerkt met onmisbaar bling bling goud.

#Ain'tYoMama

Een warm zomers bruin als een zijdezachte chocoladekleurige huid, glimmend in de zon. Deze wereldse nageltint is tegelijk stijlvol en zelfzeker.

#RippedRed

Nu een gescheurde jeans en t-shirt niet alleen hip maar ook chic zijn, heb je een fel contrasterend rood als dit nodig om je look van kop tot nagels te laten knallen.

#WhiteSister

Deze frisse roze nude tint geeft je nagels extra pit, maar houdt het stijlvol. De tint past mooi bij eender welke huidskleur of nagelstijl: lang, kort, puntig of afgerond!

#Smokin'Hot

Combineer een sexy zwarte top met vurige rood oranje nagels. Deze kleur is pittig en vol karakter, net zoals jij: smokin' hot!

#InkIt,LinkIt

Jullie behoren tot dezelfde vriendengroep? Laat het dan zien ook! Aangezien matching tatoos toch nog dat stapje te ver zijn gaan we gewoon voor knallende matching nagellak in deze inktblauwe kleur! Ink It, Link It! #squadgoals

#BetterHaveMyMoney

Een casual look wordt onmiddellijk stylish wanneer je er de juiste statement juwelen aan toevoegt én combineert met glinsterende gouden nagels. Because b*tch better have bling on the nails!

Frisse, felle en vooral nieuwe kleurtjes, daar hunkeren onze nagels echt wel naar nu de lente in aantocht is en de eerste warmere zonnestralen voelbaar zijn! De timing van deze Street Heat collectie kon met andere woorden niet beter zijn.

Prijzen

Streat Heat LongWear collectie: nagellak in 3 stappen voor record houdbaarheid
LongWear Start: €14,95
LongWear Ain'tYoMama/RippedRed/WhiteSister/Smokin'Hot/InkIt,LinkIt/BetterHaveMyMoney: €14,95
LongWear Finish: €14,95
Stamping Plate Streat Heat: €14,50

Via deze link vind je packshots en sfeerbeelden van de StreetHeat collectie http://pronails.globalimage.be/media

Als je nog vragen hebt, geef me dan gerust een seintje! Laat me ook zeker iets weten als je een voorstel hebt voor een leuke samenwerking zoals een fotoshoot, reportage of wedstrijd.