SAVE THE DATE - Zaterdag 05/10/2019 - Fotoshoot voor hipster honden in Antwerpen

Meubelmerk Sofacompany organiseert gratis fotoshoot voor (kleine) hondjes in Antwerpse showroom

Het Deens meubelmerk Sofacompany creëerde een hipster zetel voor honden die je op zaterdag 5 oktober samen met je trouwe viervoeter kan komen ontdekken tijdens een GRATIS fotoshoot
Zo zet je je trouwe viervoeter letterlijk in de kijker tijdens een unieke fotoreportage in de Sofacompany showroom. Tussen 11u en 17u kan je hondje zich rustig neervleien op dit beestig bankje terwijl een professioneel fotografe haar creativiteit erop loslaat. Bij eventuele wachttijden voorzien we buiten een leuke hondentent, een wandeling doorheen de stad en geven we je graag meer info over 'huisdier-vriendelijke' materialen/meubels voor je interieur. En vergeet na de fotoshoot zeker geen doggybag mee naar huis te nemen!

Professioneel portret van je hondje

De gloednieuwe Flora Dog Edition van Sofacompany legt je trouwe viervoeter in de watten met zijn streelzacht stofje, comfortabel design en hoge knuffelbaarheidsfactor. Deze musthave voor hipster hondjes is vanaf nu beschikbaar in de Sofacompany webshop maar misschien wil je je hondje de zetel eerst eens laten uittesten? Kom dan op 5 oktober tussen 11u en 17u naar de Sofacompany showroom in Antwerpen voor een professionele fotoshoot op deze diervriendelijke designsofa. Enkele dagen later ontvang je de leukste portretten van jouw hond gratis in je mailbox. Bovendien kan je de Flora Dog Edition winnen als je tijdens de fotoshoot zelf een foto maakt van jouw hond en deze deelt op de Facebook-event pagina

Beestig amusement

Om tijdens eventuele wachttijden bij de fotoshoot alles 'op zijn pootjes' terecht te laten komen, plaatst  Tom&Co buiten een hondentent met het nodige entertainment! De bekende keten van dierenspeciaalzaken stippelt die dag ook een beestige wandeling uit doorheen de stad zodat je viervoeter even de 'pootjes' kan strekken. Na de fotoshoot krijgt je trouwe viervoeter uiteraard ook nog een leuke doggybag mee naar huis.

Diervriendelijk design

De 'Flora Dog Edition' staat voor diervriendelijk design want het zitkussen heeft een afneembare hoes waardoor je deze gemakkelijk kan reinigen. Het egale, strak gewoven materiaal (Sunday) maakt de stof bovendien zeer onderhoudsvriendelijk.  Het hondenbankje is beschikbaar in twee standaard kleuren (oudroze en grijs) maar ook je eigen ontwerp is mogelijk! In de 'Zelf Ontwerpen' module op de webshop kan je het zeteltje een andere stof of kleur geven zodat dit matcht met je eigen interieur. Ben je op zoek naar andere 'huisdierproof' meubels of stoffen die tegen een stootje kunnen zoals scherpe kattennagels? Tijdens het event kan je terecht bij de showroomverantwoordelijke voor al je interieurvragen!

Benieuwd of jouw hondje fan is van Deens dog-design? Kom dan gerust langs op zaterdag 5 oktober tussen 11u en 17u en zet je hondje in de kijker met een professionele fotoshoot in de Antwerpse showroom! Op die manier kan je trouwe viervoeter dit beestig bankje meteen eens uittesten.

Hipster Honden Fotoshoot @sofacompany

Wanneer: 5 oktober van 11u tot 17u
Waar: Showroom Sofacompany Antwerpen, Mechelsesteenweg 6, 2000 Antwerpen
Meer info vind je op de Facebook event pagina

Flora Dog Edition  -  Prijs : 179€   -   Vanaf nu beschikbaar!

Klik hier voor onze mediagalerij en ontdek sfeerbeelden en packshots (productfoto's) van dit HOT dog-designmeubel!

Laat me gerust weten als je meer info nodig hebt of op zoek bent naar extra beeldmateriaal! Indien je een leuk idee hebt voor een samenwerking of graag meubels uitleent voor een fotoshoot, event of een tv-programma, mag je mij ook altijd contacteren!