ProNails verwent bruidjes met de perfecte manicure

All you need is love... en perfect gemanicuurde handen om je ring te tonen!

Antwerpen - Uit onderzoek van ProNails blijkt dat 80% van de vrouwen af en toe nagellak draagt en slechts 10 % kiest voor gel- of kunstnagels. Wanneer vrouwen in het huwelijksbootje stappen, overwegen ze echter vaak om voor de eerste keer het nagelsalon te bezoeken. Alle ogen zijn tijdens de grote dag immers voortdurend op de handen van de bruid gericht.

Tijdens je huwelijksdag staan je handen constant in de spotlight: wanneer je het bruidsboeket draagt (én later op de dag weggooit), wanneer je je handtekening zet en als jouw ‘husband-to-be’ die prachtige ring om je vinger schuift. Al die bijzondere momenten worden bovendien vastgelegd door een fotograaf. Nog maar te zwijgen over de Instagrampost van je geringde vinger die je trots zelf de wereld instuurt. Logisch dus dat je wilt dat je handen en nagels er perfect uitzien!

Dat vrouwen liefst trouw blijven aan hun natuurlijke nagels - die ze occasioneel eens lakken – hebben ze bij ProNails goed begrepen. Met hun Sopolish Protect&Peel behandeling bieden ze een semi-permanente nagellak die zo’n twee weken houdt en die je nadien zelf gemakkelijk thuis kan verwijderen. Ideaal dus voor bruidjes die geen fan zijn van gel-of kunstnagels maar die wél een onberispelijke manicure wensen op hun droomdag.

Hoe jouw nagels er dan precies uitzien, beslis je volledig zelf. Een natuurlijke French of misschien iets gedurfder? Als perfecte finishing look van je Sopolish kleur kan je kiezen voor zacht mat, extra glanzend of een subtiele glitter. Eens je beslist hebt over een ‘nail look’ wordt een test-manicure gepland in één van de ProNails salons om zeker te zijn dat je echt 100% tevreden bent. Enkele dagen voor je huwelijk zorgt de nagelstyliste ervoor dat jij er uitziet om door een ringetje te halen!