ProNails lanceert handige anti-age innovatie

Zelfs met een frisse blik en stralende make-up verraden je handen meteen je echte leeftijd. Gelukkig kan je met de juiste verzorgingsproducten ook voor je handen het huidverouderingsproces vertragen. Met het gloednieuwe  ProNails Handcare gamma - dat een unieke bescherming en verzorging biedt - ben je in de beste handen!

Je beschermt je gezicht misschien al goed met hydraterende crèmes met SPF maar vaak vergeten we onze handen hoewel deze het meestal het zwaarst te verduren hebben. Niet alleen door het regelmatig wassen van onze handen, huishoudelijke taken of manuele beroepen, maar ook door agressieve omgevingsinvloeden zoals luchtvervuiling en de zon. Invloeden van buitenaf beschadigen de huidcellen tot diep in de dermis (lederhuid) waardoor de eiwitten collageen en elastine afgebroken worden.

Wapen je tegen huidveroudering

Huidveroudering kan je niet tegengaan, maar met de juiste producten kan je het wel veel vertragen. De juiste bescherming en verzorging zijn dus geen overbodige luxe. ProNails lanceert een nieuw Hand Care gamma waarbij de producten elk afzonderlijk (en nog beter gecombineerd) bijdragen aan de bescherming en herstelling van de tere handhuid. Alle producten van deze range werden ontwikkeld met een allergeenvrij parfum om de kans op irritatie zo klein mogelijk te maken. Ze bevatten allen zorgvuldig uitgekozen ingrediënten die de beschadigde handhuid herstellen.

Onder het motto 'Clean hands, happy hands' maakt de pH-neutrale Gentle Hand Soap komaf met bacteriën. Dankzij de Refining Hand and Body Scrub verdwijnen ook dode huidcellen als sneeuw voor de zon en blijf je achter met een zijdezachte huid. Daarnaast ontwikkelde ProNails het Replenishing Hand Mask, een diep voedend en herstellend kleimasker dat de huid zuivert van toxines en diep hydrateert. Ook het anti-age Deep Defense Hand Serum geeft je een shot vol antioxidanten en is een absolute must-have voor een optimale en complete verzorging. Tot slot beschermt de Anti-Age Hand Cream je tegen schadelijke invloeden van zon en luchtvervuiling zodat huidveroudering geen kans krijgt.

Prijzen

Gentle Hand Soap 300ml: 14,50€
Refining Hand & Body Scrub 250ml:29,50€
Deef Defense Hand Serum 30ml: 26,95 €
Anti-Age Lightweight Hand Cream SPF 15 300 ml: 39,90 €
Anti-Age Lightweight Hand Cream SPF 15 50 ml: 12,50 €
Anti-Age Hand Cream Rich SPF 15 300 ml: 39,90 €
Anti-Age Hand Cream Rich SPF 15 50 ml: 12,50 €

Handige tips

Om de huid van de handen gezond en jong te houden, kan je best de volgende regels volgen:

• Gebruik een zeepvrije handreiniger.
  • Gebruik bij voorkeur producten met een allergeenvrij parfum.
  • Gebruik een reinigend product met een huid-neutrale pH-waarde.
  • Breng meteen na het scrubben of wassen een handcrème aan.
  • Gebruik twee maal per dag het Deep Defense Hand Serum.
  • Bescherm de huid altijd tegen de zon met een beschermende zonnefactor.
  • Zorg voor voldoende antioxidanten om vrije radicalen uit te schakelen.
  • Lak je graag je nagels? Gebruik het serum en de handcrème dan na het lakken!

Op www.pronails.be vind je een salon in de buurt waar je terecht kan voor een spa manicure en handverzorging. Met het Hand Care gamma kan je thuis ook zelf aan de slag.

Hand-Care---QA.docx

ProNails-Hand-Care.mp4