Polo's personaliseren met J&JOY

Naar aanleiding van de tweede internationale dag van de polo pakt kledingmerk J&JOY uit met het project 'MonPolo'. Op dit platform kan iedereen vanaf 16 april een unieke polo creëren.

Vorig jaar werd 18 april door J&JOY officieel uitgeroepen tot de internationale 'dag van de polo'. Hun missie: de polo herwaarderen. Voor de tweede editie doet het kledingmerk daar nog een schepje bovenop met het prestigieus project genaamd 'MonPolo'. Dit is een platform waar klanten de mogelijkheid krijgen om hun eigen polo te personaliseren.

Sinds het begin van J&JOY was de polo hun handelsmerk. Pierre Hamblenne, eigenaar en grondlegger, maakte zijn jongensdroom in 2006 werkelijkheid met een kledinglijn van uitsluitend mannelijke polo’s, omdat hij in de winkels niet altijd zijn voorkeur vond. Ondertussen heeft het merk haar gamma uitgebreid naar kleurrijke, kwalitatieve en gedetailleerde collecties voor zowel mannen, vrouwen als kinderen.

Nu keert J&JOY de rollen om en worden klanten zelf stylist, en kunnen ze dus zelf hun wensen vervullen. Dankzij 'MonPolo' kan iedereen een eigen polo creëren die 100% uniek is. Dankzij eindeloze mogelijkheden kunnen klanten hun verbeelding laten spreken en de polo van hun dromen ontwerpen. Er zijn 12 kleuren van polo's waaruit gekozen kan worden. Bovendien kunnen kraag, logo en opschrift volledig gepersonaliseerd worden.

Creatievelingen kunnen hier hun eigen meesterwerk maken: www.monpolo.be. Dit platform zal beschikbaar zijn vanaf zaterdag 16 april, in de winkels van J&Joy zal die dag bovendien heel wat te beleven zijn qua animatie. Dit alles wordt georganiseerd naar aanloop van de tweede editie van de internationale dag van de polo, die plaatsvindt op 18 april.

Volg de creaties van anderen op sociale media via de hashtag #monpolo.

Margot De Palmeneire