Nostalgische herfstnagels: retro look met record houdbaarheid!

De kleurencode voor Herfst-Winter 2016/17 is zowel voor mode als beauty geïnspireerd op herfstige aardetinten vermengd met wat retro sixties en seventies nostalgie. Met de nieuwe ProNails Colour Code collectie heb je de perfecte nagelkleurtjes bij de hand om elke outfit van dit seizoen af te werken. Bovendien geniet je met LongWear ColourFix Technology - een innovatief 3-stappenplan - nog langer van jouw ‘vintage nail look’!

Beeld jezelf een prachtige dag op het platteland in de herfst in met een koele blauwe lucht, de bladeren verkleurd naar tinten van bruin, oranje, rood of paars, een beekje met keien in de buurt…Mix die prachtige kleuren uit de natuur met seventies patroontjes  en een look met een duidelijke retro inslag en voilà: je bent helemaal in dit seizoen.

De Colour Code collectie biedt zes prachtige tinten met vintage vibe. ‘Aged Cognac’ is ongetwijfeld hét paradepaardje uit het gamma: een echte mode-trendkleur die ProNails wist te vertalen naar een fantastische cameltint met gouden toets voor je nagels. ‘Pebble Purse’ verleidt met zacht steengrijs: een gangbaar ‘greige’ dat matcht bij elke outfit. Of ga je voor retro rood? ‘Burnt Red’ heeft een oranje-achtige gloed die je een warm, nostalgisch gevoel bezorgt. Ook ‘Cocoa Couture’ , een diep chocoladebruin en ‘Dress Code’, een uitgesproken paars zorgen voor warmte. Wie eerder houdt van koele tinten, vindt haar gading in het hemelsblauwe ‘Casual Chic’.

Welke kleur je ook kiest, jij wilt perfecte nagels. Altijd. Geen stukjes eraf, de perfecte glans, niets meer en niets minder. Want waarom zou je de moeite doen om je nagels te lakken als ze enkele dagen later al beschadigd zijn? Daar is je tijd echt te kostbaar voor. Met de nieuwe LongWear nagellak van ProNails kan je de houdbaarheid verdubbelen! Dankzij de LongWear ColourFix Technology combineert de basis, kleur en top laag tot een stevige verbinding die je een record houdbaarheid garandeert.

LongWear staat voor nagelluxe in 1-2-3: na het aanbrengen zullen de LongWear Start, Colour en Finish lagen samensmelten om een sterke hechting te creëren dankzij hun unieke, samenwerkende formules. Deze combinatie maakt LongWear sterker en langer houdbaar dan eender welke gewone nagellak. Je moet niets uitharden in UV of LED licht. En je kan wisselen van kleurtje als je er zin in hebt: je verwijdert LongWear gemakkelijk en snel met nagellakremover zonder aceton.  Geen twijfel mogelijk: tussen jou en je nieuwe favoriete nagellak, dat is echte magie, of beter, chemie!