Nordic Living pakt uit met Scandinavische suprises

Moebe & FIGR1 verrijken het assortiment aan woonaccessoires

Nordic living wil constant de frisse wind zijn die door je huis waait. Altijd vers, altijd verfrissend, en altijd verrassend. Naast de nieuwste producten van de bekende merken vind je er ook spiksplinternieuwe collecties van onbekende pareltjes. Voor dit najaar ging de keuze naar twee vernieuwende labels: het Nederlandse FIGR1 en het Deense Moebe.

Ben jij een fan van natuur aan je muur? Dan zit je met de fraaie frames van Moebe en de creatieve containers van FIGR1 zeker goed om gans je interieur op te fleuren. De jonge merken passen perfect binnen de zoektocht van Nordic Living naar verrassende, gepassioneerde, kleine labels die van een huis een fijne thuis willen maken. "Deze prachtige labels zullen je ongetwijfeld enthousiasmeren. Kijk, geniet en laat je inspireren door deze topmerken!" zegt Nordic Living eigenares Mascha Beekmans.

FIGR1 met een minimalistische twist

Dit merk uit Eindhoven staat voor functioneel design met een knipoog naar natuurlijke materialen. FIGR1 doet ons afstappen van de uitgestalde schoorsteenmantels en dressoirkasten vol servies. Met een snufje van de minimalistische stijl en afgewerkt met een toefje innovatie is dit label een echte aanrader. Hun handige en subtiele interieuraccessoires zijn geschikt voor eender welke muur in je huis. Bovendien zijn de wandplankjes en de set containers voorzien van een vernuftig ophangsysteem. Of je ze nu gebruikt voor je tandenborstels in de badkamer of voor bloempjes in de woonkamer: deze speelse en stijlvolle accessoires zijn een plekje waard in elk interieur!

Moebe: eenvoud siert

Onder het motto 'de wereld is al complex genoeg' blijven deze ontwerpers uit Kopenhagen trouw aan eenvoudig design en trachten ze eerlijke en essentiële producten af te leveren. De transparante kaders van Moebe zorgen voor een uniek en origineel effect. Ze zijn simpelweg samengesteld uit 4 stukken eik, 2 transparante stukken plexiglas en een rubberen rek. Ideaal om de mooiste herinneringen in te bewaren: die leuke illustratie, dat prachtige gedicht of die ene hippe poster. Ook gedroogde bloemen en bladeren passen perfect in dit kader. Zet je ze bovendien voor het raam, dan krijg je een extra wow-effect!