Hotspot alert: Furnified opent pop-up in Brussel!

Belgische online meubelwinkel wil harten Brusselse designliefhebbers veroveren

Op zoek naar uniek en betaalbaar design? Bij de populaire woonwebshop Furnified scoor je de mooiste meubels, tijdloze designobjecten en deco-musthaves tegen onwaarschijnlijk scherpe prijzen. In de Antwerpse en Amsterdamse showroom zijn de trendy capsule-collecties al ‘offline’ te bewonderen maar binnenkort kan ook de Brusselse interieurliefhebber zijn hartje ophalen. Vanaf 28 april tot en met 28 juni kan je de Furnified pop-up ontdekken in de prestigieuze wijk ‘le Sablon’.

Pronken met unieke pareltjes

Het Belgische meubelmerk Furnified werd in september 2015 opgericht en was meteen een schot in de roos. Terwijl de meeste meubels een stevig prijskaartje hebben en origineel karakter missen, streeft Furnified ernaar dat je kan pronken met uitzonderlijke én betaalbare meubels door een combinatie van trendy designs, exclusieve producten en vakmanschap. Furnified wil keer op keer verrassen door hun capsule-collecties af te stemmen op de trends van nu. Hun designers volgen de evoluties binnen de interieurwereld op de voet waardoor de vakmensen in de ateliers een unieke collectie kunnen realiseren.

Budgetvriendelijk én uniek! Too good to be true?

Hoe zo’n origineel design dan toch betaalbaar kan zijn? Door te werken zonder tussenschakels! Van ontwerp tot en met levering: bij Furnified gebeurt alles ‘in house’. De producten gaan rechtstreeks van de ateliers naar de consument. Daarnaast werkt het Belgisch merk met een beperkt aantal exclusieve designs waardoor de kosten van het magazijn kunnen gedrukt worden. Bovendien selecteert Furnified haar producten op kwaliteit en respecteert daarbij de ecologie van de materialen. Denk bijvoorbeeld aan de recuperatie van hout en de keuze voor een doorgedreven, maar ruimere lederselectie. Ondanks de scherpe prijzen willen we toch waarschuwen voor een lege portefeuille want van zodra je Furnified ontdekt, wil je niet één meubel maar het volledig assortiment!

Wie durft, kan de Furnified pop-up in Brussel bezoeken vanaf 28 april. Daarnaast zijn er ook de 2 vaste showrooms in Antwerpen en in Amsterdam waar designliefhebbers de meubels kunnen bewonderen: https://www.furnified.com/nl/klantendienst/showrooms-en-pop-ups.

Furnified pop-up Brussel

• Locatie

Rue Lebeau 31, 1000 Brussel (wijk: Le Sablon)! In het hartje van Brussel, op 5 minuutjes wandelen van het Centraal Station.

• Openingsuren

Vanaf 28/04 tot en met 28/06
De winkel zal telkens geopend zijn op volgende tijdstippen:
-Woensdag t.e.m. zaterdag: 10u30 - 18u30
-Zondag: 12u00 - 18u00

In onze mediagalerij vind je zowel sfeerbeelden als packshots van de complete Furnified collectie!

Laat me gerust weten als je meer info nodig hebt of op zoek bent naar extra beeldmateriaal! Indien je een leuk idee hebt voor een samenwerking of graag meubels uitleent voor een fotoshoot, event of een tv-programma, mag je mij ook altijd contacteren!

Maïté Van Houtte

Commercieel verantwoordelijke, Furnified