Handige tips voor DIY diva's tijdens koude winterdagen

Winter is coming: Streelzachte handen en gezonde nagels met ProNails

DIY projectjes zijn hipper dan ooit: van een Instagramwaardig wandrekje tot een avocado-chocoladetaart of originele nailart verwerkt in je manicure... tegenwoordig creëren we het allemaal zelf. Ideaal tijdens het 'winter cocoonen' wanneer we thuis gezellig voor het haardvuur willen doorbrengen, toch? Maar vooraleer we de handen uit de mouwen steken, een gouden tip voor al die DIY diva's onder ons: verzorg jullie handen en nagels nu alvast preventief tegen de (koude) winterdagen met het Pronails Anti-Age HandCare gamma en hun uitgebreid assortiment Nail Care. Voor al die 'handarbeid' zijn een gehydrateerde huid en gezonde, sterke nagels immers een must!

Never change a winning team dachten ze bij ProNails, want het huidige Anti-Age Handcare gamma bewijst doorheen alle seizoenen en weersomstandigheden haar nut voor onze handen. Naast het feit dat ze effecten van huidveroudering tegengaan en de huid beschermen tegen UVB, luchtvervuiling en pollutie, zitten ze ook vol antioxidanten en zorgen ze voor een langdurige hydratatie en voeding van de huid, zodat die soepel en stevig blijft tijdens koude winterdagen.

Naast een uitgebreid Anti-Age Hand Care gamma, beschikt ProNails ook over een aansluitende nagelverzorging die de natuurlijke nagels sterker, gezonder én mooier maakt. De gezondheidstoestand van je nagel vormt immers de basis van je manicure. Zeker als je van nature uit zwakke of broze nagels hebt, is het belangrijk deze extra te verzorgen.
Met de ProNails Nail Care range, til je nagelverzorging naar het niveau van gelaatsverzorging. Met de juiste voedingstoffen kan je je nagels niet alleen herstellen maar ook sterker maken én zelfs beter doen groeien. Het is hierbij superbelangrijk om je nagelriemen en het gebied rondom de nagel extra aandacht te geven. Hieronder bevindt zich immers de nagelmatrix waar de nagel wordt gevormd, en het is hier dat je de gezondheid van de nagel kan aanpakken en verbeteren

Het zijn weldra hoogdagen voor de DIY kerstfreaks onder ons! Naast de crea-namiddagen rond kerstdecoratie, zal er ook in menig Vlaamse huiskamer geëxperimenteerd worden met try-out kerstmenu's. Hoog tijd om onze tedere handjes voor te bereiden op al die handarbeid! Wij geven alvast onze Pronails winterproof handreinigingsroutine mee:

STAP 1: Reinig de handen eerst en vooral grondig met de Gentle Hand Soap, kan je trouwens best ALTIJD doen alvorens je met eten aan de slag gaat. Om komaf te maken met alle dode huidcellen, en met een zijdezachte huid als gevolg, kan je het best beroep doen op de Refining Hand and Body Scrub gebruiken (ook voor het ganse lichaam).

STAP 2: Breng vervolgens de Deep Defense Hand Serum aan, rijk aan antioxidanten en een musthave voor een optimale handverzorging.

STAP 3: Tot slot beschermt de Anti-Age Hand Cream je tegen schadelijke invloeden van zon en luchtvervuiling en werkt in tegen huidveroudering, droge huid en handkloven.

Het ProNails Anti Age HandCare en het Nail Care gamma zijn uitsluitend verkrijgbaar in ProNails salons

HandCare gamma

Gentle Hand Soap 300ml: 14,50 €
Refining Hand & Body Scrub 250ml: € 29.50
Deef Defense Serum 30ml Hand: € 26.95
Anti-Ageing Hand Cream SPF 15 Lightweight 300 ml: 39,90 €
Anti-Aging Hand Cream SPF 15 Lightweight 50 ml: 12,50 €
Anti -age Rich Hand Cream SPF 15 300ml: 39,90 €
Anti-Aging Hand Cream SPF 15 50 ml Rich: 12,50 €

Nail Care gamma

Nail Serum 10 ml: 19,50€
Cuticle remover 10 ml:12,50€
Vitamina 10 ml : 13,40€
Cuticle Care Pen 4.5 ml : 12,70€
Polish Corrector Pen 4.5 ml : 12,70€
Non Acetone Polish Remover 100 ml : 6,90€

Heb je nog een vraag, zoek je extra beeldmateriaal of wil je graag een sample aanvragen in kader van een beauty artikel?
Neem dan gerust contact op.

Julie De Laet

Marketing Manager, Pronails