Fancy festival nagels met ProNails

Stoere streetstyle of romantische regenbogen?

Nu de Werchterse weien overspoeld worden door duizenden muziekliefhebbers, kunnen we wel stellen dat het Belgisch festivalseizoen geopend is! Of je nu een stoere rockchick bent of een dance diva: de tijd dat je in je slechtste kleren naar een festival vertrok is al làng voorbij. Die outfit ligt waarschijnlijk al klaar maar vergeet je nagels niet om de look af te maken! ProNails geeft enkele tips voor enkele DIY creaties die ‘nailart dummies’ als muziek in de oren zullen klinken...

LOOK 1 - FANCY FAIRYTALE (regenboognagels)

ProNails nagelstylisten kunnen ‘kameleons’, unicorn -, chrome- of mermaidnails (dé nailtrend van nu) perfect op gelnagels realiseren met bijzondere glitterpoeders maar - speciaal voor de nieuwste Clash Couture nagellakcollectie - creëerde ProNails ook de handigste DIY nailart producten waarmee jij deze zomer zelf thuis aan de slag kan. Zo creëren de futuristisch geïnspireerde ‘glass nail stickers meteen een prachtige regenboog illusie op je nagels.

Wat heb je nodig?

1)    LongWear Start (basecoat) - 14,95 €

2)    LongWear nagellak kleurtje uit de Clash Couture collectie 14,95€

3)    Glass Nail Stickers (nagelstickers) uit de Clash Couture collectie 5,10 €

4)    LongWear Finish (topcoat)14,95 €

Verkrijgbaar in het ProNails salon.

How to?

1. Begin met de LongWear Start, zodat er een laagje bescherming tussen je nagel en de lak zit. Dit voorkomt het verkleuren van de nagel.

2. Lak je nagels in een kleur naar keuze, pastel past perfect bij de huidige trend, maar je kan ook voor een knalkleur kiezen.

3. Vervolgens kies je een leuke sticker uit die je met behulp van een pincet op je nagel plakt.

4. Doe er de Longwear Finish overheen zodat alles goed blijft zitten.

LOOK 2 - EDGY ETHNIC

Ga jij deze zomer ook naar WeCanDance? Met hun thema ‘Desert Dreams’ is deze DIY nail look absoluut iets voor jou! De nieuwe StreetHeat collectie van ProNails staat immers voor etnische vibes en ‘beestige’ beauty beats! Denk: aardse en stoere knalkleuren gemixt met zebra-, luipaard- of andere tropisch geïnspireerde prints. Met de Stamping Plate liggen al deze motiefjes binnen handbereik. Deze nailart tool tovert zelfs ruitjes - dé streetstyle hit van 2017 - op je nagels. Carrément de beste keuze voor festival fashionista’s…

Wat heb je nodig?

1)    LongWear Start 14,95€

2)    minstens 2 kleuren LongWear nagellak uit de Street Heat collectie 14,95€

3)    Stamping Plate uit de Street Heat zomercollectie: 14,50 €

4)    Art Stamp: 10,50 €

5)    LongWear Finish 14,95€

Verkrijgbaar in het ProNails salon.

How to?

1. Begin opnieuw met de LongWear Start, en breng er vervolgens een huidskleurige LongWear kleurtje overheen aan.

2. Vervolgens breng je een contrasterende kleur LongWear nagellak aan op de stamping plate, schraap je het teveel er weer af en ga je er met een stempel (Art Stamp) overheen zodat de afdruk op de stempel zit. Die breng je dan aan op de nagel.

3. Werk af met een LongWear Finish en je bent klaar om de festivalweide te veroveren.

Op zoek naar beeldmateriaal, extra info of samples om deze looks zelf uit te proberen?
Geef me dan gerust een seintje!

Groetjes,

Julie De Laet