Eijffinger lanceert eerste 'superior wallcovering' collectie

Topaz: luxueuze dessins met een vleugje mysterie en tijdloze elegantie

Topaz is de eerste ‘superior wallcovering’ collectie waarmee Eijffinger zich richt op het hogere segment. In de toekomst zal men meer collecties onder dit label brengen zodat er een luxere lijn wandbekleding onder de merknaam Eijffinger ontstaat. De collectieboeken zijn te herkennen aan een zwarte kaft en onderscheiden zich door geraffineerde dessins en het gebruik van hoogwaardige materialen en technieken.

Topaz is een schitterende collectie vol fonkelende facetten. Het licht speelt met rijke dimensies in structuren en creëert een geraffineerde dynamiek. Van sprankelende topaas, stralende saffier tot opake onyx en krachtige kwarts. Briljante glans gecombineerd met machtig mat.

Sneeuwwitte bergkristallen, gele barnsteen, paarse amethist, majestueus blauwe topaas, groene jade, bruine agaat en donkere jaspis. Het ingetogen palet aan diepe en eclectische kleuren laat de dessins voor zich spreken. Een patroon vol twinkelingen als de sterrenhemel, doorgroefde blokken van glanzend natuursteen, schitterende golvende bewegingen en doorleefde lijnen, prachtige pailletten en geborstelde metallics.

Omhul je met een luxe sprankeling en een vleugje mysterie, ga voor een groots effect. Topaz is een collectie vol warmte, magisch betoverend en tijdloos elegant.

De collectie is vanaf nu beschikbaar! HR beelden van de collectie kan je hier bekijken en downloaden.

Als je meer informatie nodig hebt, geef me dan gerust een seintje. Laat me ook zeker iets weten als je behangpapier nodig hebt voor een productie (fotoshoot beauty- of modespecial, decor tv-programma,..) of je hebt een ander leuk voorstel voor een samenwerking.

Groetjes,