Eijffinger fleurt je interieur op met Posy

Zeg het met bloemen(behang)

Met de nieuwe collectie van het Nederlandse behangpapiermerk Eijffinger staan je muren altijd vol in bloei. Posy, een naam uit de Victoriaanse tijd voor een klein boeket dat een speciale boodschap uitdraagt, is de titel van deze veelzeggende en bloemrijke collectie. Ontdek en download hier alle high-res beelden

Ga terug in de tijd met een groots veelkleurig ornament van gezeefdrukte bloemen. Gestrooide stervormige bloemetjes dansen als lichtpuntjes op de wand of kies voor een sierlijke all-over bloemenprint. Uitgesproken abstracte bloemen, bladeren en aardbeitjes slingeren symmetrisch over het behang. En voor de liefhebbers van wat minder contrast is er een block-print met een tonaal jacquard patroon. Kies uit krachtige donkere kleuren, zachte verwassen of meer spicy pastels.

De bijpassende wandgrote afbeeldingen (Wallpowers) bieden nog meer bloemenpracht: een folkloristisch patroon in licht pastel en diep donkergroen of een dessin van in potlood geschetste bloemen in crème en saliegroen. Of ga voor een zwierig borduurwerk op kleine bloemetjes in indigo en donkerbruin!

Posy is een vleugje nostalgie in een eigentijds jasje. Heel herkenbaar, en toch helemaal van nu.

De nieuwe collectie van Eijffinger is vanaf eind februari te koop in de winkel. Wil je eerder publiceren? Dat mag, maar vermeld dan wel in het bericht wanneer de collectie verkrijgbaar is. High-res beelden van Posy kan je hier bekijken en downloaden.

Als je meer informatie nodig hebt, geef me dan gerust een seintje. Laat me ook zeker iets weten als je items nodig hebt voor een samenwerking of productie (fotoshoot beauty- of modespecial, decor tv-programma,..) of je hebt een ander voorstel voor een leuke samenwerking.