Eijffinger en RICE = Rock 'n' Wallpaper Roll!

Eijffinger pakt uit met nieuwe RICE-collectie: kleur, bloemenprints, 'wallpowers' en magie voor aan je muur

Na het succes van de eerste collectie, kon een nieuwe samenwerking tussen Eijffinger en RICE natuurlijk niet uitblijven. Een perfecte match tussen twee merken met een eigen signatuur. Het resultaat: een unieke behangcollectie en 'more happy walls'!

Een uitgesproken collectie met veel kleur en een grote diversiteit aan prints. Speelse tijgers, vrolijke stippen, kleine en grote bloemenprints en een fijn assortiment wallpowers (wandgrote afbeeldingen). Van het meest succesvolle dessin uit collectie 1, de glitterdot, zijn er nieuwe kleurstellingen toegevoegd. Welk behang uit de collectie je ook kiest, ze voegen allen, zoals RICE zelf zegt, een beetje ‘everyday magic’ toe aan je muur.

De collectie RICE ligt vanaf september 2018 in de winkel. HR beelden van de collectie kan je hier bekijken en downloaden.

Als je meer informatie nodig hebt, geef me dan gerust een seintje. Laat me ook zeker iets weten als je behangpapier nodig hebt voor een productie (fotoshoot beauty- of modespecial, decor tv-programma,..) of je hebt een ander leuk voorstel voor een samenwerking.

Groetjes,

Rein