Eerste elektrische superbikes en moto-maatpakken van Café Costume al over de toonbank!

Na succesvolle wereldpremière in Antwerpen schakelen The Mighty Machines vitesse hoger met wereldtournée: Londen, Monaco, Dubai, L.A...

Meer dan 250 liefhebbers en ‘verzamelaars’ trokken 16 mei naar Café Costume Bar in Antwerpen om de wereldpremière bij te wonen van de MM.01 collab, het eerste project van The Mighty Machines. Vier Antwerpse mannen met een passie voor moto's lanceerden het allereerste maatpak ter wereld met motorbescherming (Café Costume), een retro design helm (Hedon), een handmade custom knife (Studio Blade) én uiteraard het centerpiece van de MM.01: de elektrische Saroléa superbike!
Deze Belgische luxe-collab deed - ondanks haar prijskaartje van EUR 69.000 (excl.taksen) - de harten van menig motorliefhebber smelten en leverde al direct 3 pre-orders op. Dat belooft voor The Mighty Machines die afgelopen weekend ook met succes hun exclusieve collectie voorstelden op The Bike Shed Show in Londen. De aanwezigheid van The Mighty Machines bleef ook hier niet onopgemerkt, want zij ontvingen direct een uitnodiging voor de Big Boys Toys Show in Dubai. De stijlvolle bikerboys uit Antwerpen geven opnieuw gas bij en houden ook nog halt in Monaco en L.A. De première was dus slechts het startschot van een kleine wereldtour.

Gelukkig kunnen Belgische liefhebbers in de maand juni nog terecht in de Antwerpse showroom Twenty8 voor een afspraak om de MM.01 te bewonderen. Wie dit collector-item op de kop wil tikken, moet wel snel zijn want de oplage werd beperkt tot 20 stuks.

Nieuwe MM.01 lifestyle beelden vind je via deze link.
Meer informatie over de collaboratie vind je via deze link

Intussen zijn de The Mighty Machines volop bezig met het uitwerken van een gloednieuwe moto-gerelateerde collab met onder meer de hign end designers brand Art Comes First. Speciaal voor deze items zal zelfs een shop in L.A (Melrose Avenue) worden geopend.

Wil je graag meer info of een interview met The Mighty Machines of één van de partners van de MM.01 collab? Geef me dan al gerust een seintje!

Rein

Joop Wanten