Maak je voeten ‘platformproof’

Antwerpen - Hoewel sneakers deze zomer hot stuff blijven, zullen vooral onze blote voeten in de kijker lopen door de revival van de plateausandalen. Dringend tijd dus voor een pedicure afspraak in een ProNails salon als je wil schitteren op die trendy platforms! Met het Foot Care gamma kan je thuis ook zelf aan de slag om je voeten klaar te stomen voor de zomer.

Je voeten compleet verwaarloosd tijdens de wintermaanden? Een extra intense voetverzorging is in dit geval geen overbodige luxe! Op www.pronails.com vind je meteen een salon in de buurt waar je terecht kan voor een uiterst doeltreffende pedicure met het professionele ProNails Foot Care gamma. Dankzij de unieke formule, met Urea en Co-Enzyme Q10 als belangrijkste ingrediënten, wordt elk paar voeten moeiteloos omgetoverd tot gezonde, stralend mooie voeten.

ACTIEVE INGREDIENTEN
Urea zorgt dat huidcellen extra vocht kunnen absorberen en verbetert de huid zon­der de dermatologische textuur te schaden. Het vergemakkelijkt ook de absorptie van actieve ingrediënten, heeft exfoliërende eigenschappen en voorkomt bacteriële en microbiële infecties. Co-Enzyme Q10 verbetert de elasticiteit van de huid en helpt om ze terug te brengen in haar gezonde staat.

Voor een optimaal en blijvend resultaat is thuisbehandeling echter essentieel. Een dagelijkse verzorging van slechts enkele minuten zorgt voor verzorgde en gezonde voeten een hele zomer lang. Dankzij de verzorgingsmousses van ProNails maak je komaf met vervelende kwaaltjes als gebarsten hielen of droge schimmels. Behandel je voeten dagelijks met de ProNails Dry Foot Foam of Cracked Heel Foam en stap de sprankelende lentezon tegemoet!

De mousses voor droge voeten, gebarsten hielen, pijnlijke kloven, droge schimmels of irriterende vochtige schimmels geven al een verbazingwekkend resultaat in slechts en­kele dagen. Dankzij de technologie waarbij de actieve ingrediënten de diepliggende lagen van de opperhuid bereiken, worden de voeten optimaal gehydrateerd zonder een vet laagje achter te laten.

Maak je voeten tenslotte helemaal ‘summerproof’ en ontpop jezelf tot een Griekse godin… Aangezien de platform deze zomer wordt gecombineerd met de ‘gladiatorensandaal look’, kiezen we voor matchende teennagels met de ‘Greek Islands’ of ‘Poseidon’ nailstickers. Het kleurenpalet van de gloednieuwe Coastal collectie bevat dit seizoen bovendien tal van watertinten, van diepzee navy tot helderfris blauw. Ideaal om jouw voetjes om te toveren tot Griekse parels…watch out, Aphrodite!