Behind every successful woman there's a ProNails polish!

E M B A R G O ​ tot ​ 8 ​ februari ​ 2017! ​ Ontdek de nagellaktrends SS17 met de nieuwe Elevate Life collectie ​ ​ ​

Ben jij één van die vrouwen die de touwtjes stevig in handen neemt? ProNails zorgt ervoor dat die handen er ook stylish uitzien! De nieuwste modetrends die de catwalk zijn gepasseerd, hebben het Belgisch nagellaklabel geïnspireerd tot enkele opvallende voorjaarskleurtjes die je nagels 'girlboss' waardig maken.

Leading nailpolishbrand ProNails slaat alweer de nagel op de kop met de nieuwe SS17 collectie. De lichte, gewichtloze en verheven kleuren vanop de catwalk drukken ook een stempel op de nieuwste nagellaktrends . Alles staat in teken van zachte aardetinten en eerlijke, natuurlijke materialen.

De Elevate Life collectie is daarnaast ook gebaseerd op de succesvolle en onafhankelijke “girlbosses die wij vrouwen stuk voor stuk zijn. Het gaat hier dan ook over succes hebben in termen van gelukkig zijn en over het vinden van een ideaal evenwicht tussen werk en privé. Nee hoor, we maken ons geen illusies: dit is en blijft vaak een eeuwige zoektocht, maar wel eentje die net iets draaglijker wordt wanneer onze nagels on point zijn! Ladies, elevate YOUR life met onderstaande kleurtjes!

#1 Mani Monday

Monday Motivation quotes op Instagram zullen plaats moeten ruimen voor de nieuwe, hippe #ManiMonday hashtag. Niets beter dan een vederlichte pastelroze tint op een deprimerende maandag! Trouwens, een golden tip voor zij die in de week van hot naar her rennen: neem zondag even de tijd om jullie nagels voor te bereiden op de nieuwe werkweek, niets dat zoveel zelfvertrouwen uitstraalt dan mooie, verzorgde handen.

#2 Drink Your Greens

Oftewel: dé perfecte dagelijkse reminder dat een mooi lichaam start met een gezond en gevarieerd eetpatroon. Probeer dan ook nooit een ontbijt over te slaan en maak er een ochtendritueel van om de belangrijkste maaltijd van de dag met zorg te bereiden. Kies bijvoorbeeld ook eens voor een smoothie op basis van groenten en fruit, echt overheerlijk en O zo gezond! De naam verwijst daarnaast ook naar de prachtige eucalyptus groene kleur van de nagellak die zorgt voor een extra healthy glow!

#3 Elevator Peach

Niets dat je meer pitch proof maakt dan deze pastel peach kleur op je nagels! Stap vanaf nu nog zelfverzekerder die vergaderzaal binnen en work your magic ladies!

#4 Frequent Buyer

Wat zijn we dat niet stiekem allemaal? Deze prachtige rosé gouden kleur zorgt er alvast voor dat jouw designertas naar een nog hoger niveau getild wordt. Het is daarnaast ook de perfecte tint om een werkweek mee af te ronden en apero Friday stylish in te zetten.

#5 Booking Confirmed

De handen schudden om een deal te bekrachtigen wordt vanaf nu ook een uitgelezen kans om onze onberispelijke stijl te tonen. Kies voor deze earthy oranje kleur om een verpletterende indruk na te laten bij toekomstige zakenpartners. Wedden dat iedereen binnen de kortste keren uit je handen eet?

#6 Out Of Office

Fris wit met een parelmoeren reflectie als metafoor om even uit te blazen en je hoofd leeg te maken. Want succesvol zijn betekent ook dat je weet wanneer jouw lichaam rust nodig heeft en het tijd is om te herbronnen. Parelwitte stranden zijn alvast ons favoriete decor om met deze kleur te pronken.

Zo, eerst nog even de winterkoude verbijten en voldoende onze huid verzorgen met de ProNails handcare collectie zodat onze handen volledig lente-proof zijn. Binnenkort meer nieuws maar nu moeten we rennen naar de volgende meeting!

Prijzen

Elevate Life LongWear collectie: nagellak in 3 stappen voor record houdbaarheid
LongWear Start: 14,95 €
LongWear Frequent Buyer/Elevator Peach/Drink Your Greens/Booking Confirmed/Out of Office/Mani Monday: 14,95 €
LongWear Finish: 14,95 €

Via deze link vind je packshots en sfeerbeelden van de Elevate Life collectie http://pronails.globalimage.be/media
OPGEPAST: EMBARGO tot en met woensdag 8 februari!

Als je nog vragen hebt, geef me dan gerust een seintje! Laat me ook zeker iets weten als je een voorstel hebt voor een leuke samenwerking zoals een fotoshoot, reportage of wedstrijd.

Julie De Laet

Marketing Manager, Pronails