Belgisch nagellakmerk zorgt voor 'Mistletoe Magic'

A hygge ho ho ho from ProNails!

De onweerstaanbare geur van knapperige hapjes in de oven, gestoomde chocolademelk met marshmellows op de keukentafel, de verse dennengeur die de woonkamer vult en kastanjes die poffen in de open haard. Bij ProNails is men al helemaal in de kerststemming. En, na het ontdekken van de nieuwe ‘Warm Wishes’-collectie, jij weldra ook!

In tegenstelling tot andere collecties, wil ProNails niet alleen de nagels, maar ook onze volledige geest onderdompelen in de kunst van het winters genieten. En dit volgens de aloude Deense levenswijze: ‘Hygge’, wat niet meer dan ‘gezelligheid’ betekent.

Deze levensstijl neemt ons terug naar de basics van de winterse feestdagen waar authenticiteit, natuurlijke kleuren en materialen centraal staan. Vertrekkend vanuit deze ideologie creëerde ProNails drie LongWear nagellakjes die je het hele kerstseizoen door zullen inspireren. Daarnaast ontwierp het Belgisch beautylabel ook de ‘Warm Wishes Stamping Plate’ die je zal helpen om de meest feestelijke nail art tot leven te brengen.

Warm Wishes collectie

A. LongWear nagellakkleuren

1) Cinnamon Cravings - 14,95€

Een intens diepe rode bessen tint met kaneelkleurige gouden toets: een feestkleur om vingers en duimen van af te likken. Deze nail polish zal onvermijdelijk de honger naar kaneelgebak met frambozencoulis zal opwekken.

2) Baby, It's Cold Outside - 14,95€
Nergens beter dan binnen tijdens de winterdagen. Bij voorkeur vlakbij de open haard, met een gezellig dekentje om je voeten. Geen reden om de koude te trotseren, wanneer je omgeven bent door alle warmte die je nodig hebt. Dat zullen ook je handen en voeten beamen. Deze beige grijze linnenkleur is een perfect canvas voor wat geavanceerde nail art. Gebruik onze stamping plate voor een brandend kaarse ect, vorstvlokjes op je tenen, feestelijke strass of engelachtige glitters.

3) Mistletoe Magic - 14,95€
Maretak magie met dit zilverkleurig dennengroen. Wist je dat de kleur groen het genie in elk van ons aanwakkert? Ontdek je creativiteit en vakmanschap bij het in elkaar knutselen van een vilten maretak. Gebruik je duim of dikke teen om de druppelvormige uiteinden vorm te geven. Of leg je toe op de kunst van het vouwen van origami kerstboompjes, rendieren of kerstmannen.

B. Nailart

Nail Confetti Twinkle - 5,25€
Frosted Sparks (Nail Jewel Applications) - 5,25 €
Stamping Plate - 14,50€
Art Stamp - 10,50€

Via deze link vind je packshots en sfeerbeelden van de Warm Wishes collectie: https://pronails.globalimage.be/media
De collectie is uitsluitend verkrijgbaar in ProNails salons!

Heb je nog een vraag, zoek je extra beeldmateriaal of wil je graag een sample aanvragen in kader van een beauty artikel?
Neem dan gerust contact op.

Julie De Laet

Marketing Manager, Pronails