Beauty basic 2017: Nagelverzorging stoot lippenbalsem van de troon

ProNails tilt nailcare naar het niveau van gelaatsverzorging ​

‘Blorange’ als haarkleur, glitterlippen, body make-up of zelfs een tattoo voor vollere wenkbrauwen (microblading)… De beauty trends voor 2017 kunnen niet gek of extravagant genoeg zijn maar vergeet zeker niet om je natuurlijke schoonheid in de verf te zetten met kwalitatieve verzorgingsproducten. Dé beautybasic bij uitstek is niet langer de lippenbalsem maar nailcare!

Naast een uitgebreid Anti-Age Hand Care gamma, lanceert ProNails nu aansluitende nagelverzorging die de natuurlijke nagels sterker, gezonder én mooier maakt. De gezondheidstoestand van je nagel vormt immers de basis van je manicure. Zeker als je van nature uit zwakke of broze nagels hebt, is het belangrijk deze extra te verzorgen.

Met de ProNails Nail Care range, til je nagelverzorging naar het niveau van gelaatsverzorging.  Een sterke gezonde nagel hangt niet louter af van moeder natuur, het is vooral het resultaat van regelmatige verzorging met doelgerichte professionele producten. Met de juiste voedingstoffen kan je je nagels niet alleen herstellen maar ook sterker maken én zelfs beter doen groeien. Het is hierbij superbelangrijk om je nagelriemen en het gebied rondom de nagel extra aandacht te geven. Hieronder bevindt zich immers de nagelmatrix waar de nagel wordt gevormd, en het is hier dat je de gezondheid van de nagel kan aanpakken en verbeteren.

1) Nail Serum  10 ml – 19,50€

Dit serum is je #1 nagelverzorgingsproduct voor natuurlijke nagels of nagels tussen semi-permanente nagellak in, en kan gebruikt worden in combinatie met nagellak of LongWear Polish. Het is een complete voedingskuur van drie tot vier weken, die de nagels intensief voedt en herstelt zodat ze zichtbaar sterker en gezonder worden. Gedaan met broze, kwetsbare en lelijke nagels! Twee applicaties per dag zal al een fantastisch resultaat geven. In de ochtend en ’s avonds, net zoals je tanden poetsen.

2) Cuticle remover 10 ml – 12,50€

Deze innovatieve gel zorgt ervoor dat droge, ruwe en overgroeide nagelriemen gemakkelijk, snel en efficiënt terug geduwd kunnen worden. Met de ultra performante formule gaat dit nu nog gemakkelijker en sneller. De nagelriemen zullen mooi zuiver zijn, wat de kwaliteit van een daaropvolgende manicure zal verbeteren. Deze gel hydrateert zowel de nagelriemen als de nagels dankzij glycerine.

3) Vitamina 10 ml – 13,40€

Een gezonde nagelmatrix ligt aan de basis van gezonde en sterke nagels en hiervoor is het essentieel om de nagelriemen en het gebied rondom te nagels steeds goed te hydrateren en te verzorgen. De Vitamina nagelriemolie is de ideale, rijke verzorging om nagelriemen te herstellen en te voeden. Deze unieke mix van natuurlijke oliën zit boordevol verjongende antioxidanten. Het bevat de meest voedende en huidkalmerende ingrediënten die de natuur te bieden heeft.

4) Cuticle Care Pen 4.5 ml – 12,70€

Een uiterst efficiënte nagelriemverzachter op basis van granaatappel, boordevol antioxidanten die de huidvernieuwing stimuleren. Deze pen werkt zeer eenvoudig en snel, waardoor je geen tijd verliest. De pen is ideaal om de droge huid te behandelen en zal de elasticiteit van het nagelriemgebied verbeteren.

5) Polish Corrector Pen 4.5 ml – 12,70€  MUSTHAVE VOOR IN JE HANDTAS

Kleine lakfoutjes zijn zo weer gecorrigeerd met deze pen, zodat je nagels er perfect gelakt uitzien. Bovendien voedt dit product de huid en dat is uniek! Deze pen bevat een collageenachtige substantie, is rijk aan antioxidanten en bevat een natuurlijk ontstekingsremmend bestanddeel. Deze handige corrector pen kan eveneens gebruikt worden voor de correctie van foutjes met Sopolish, Gellak en PNC kleuren. Een musthave om altijd in je handtas te hebben!

6) Non Acetone Polish Remover 100 ml – 6,90€

Deze efficiënte remover verwijdert Nail Polish en LongWear op een milde manier. De formule is acetonvrij waardoor de nagels niet uitgedroogd en beschadigd worden. De verpakking van 100 ml heeft een veilige en handige afsluitdop en is ideaal om aan de consument te verkopen.

Als je meer info nodig hebt, geef me dan gerust een seintje!

Julie De Laet

Marketing Manager, Pronails