Mad about Matt

Dé ultieme matte topcoat? ProNails slaagt met glans...

Geen idee hoe je jouw nagellakcollectie nieuw leven kan inblazen? ProNails zet jouw inspiratieloze ‘beauty brains’ schaakMAT met een gloednieuwe topcoat. De LongWear ‘Matt Finish’ zorgt voor een prachtige, matte en fluweelachtige afwerking waardoor al jouw nagellakkleurtjes een compleet andere look krijgen.

De nieuwe Longwear Matt Finish van ProNails geeft je onmiddellijk dat magische matte effect dat bovendien ook twee keer langer houdt dan ‘gewone’ nagellak dankzij de LongWear ColourFix Technology. De basis (LongWear Start), kleur en toplaag (LongWear Finish) combineren tot een stevige verbinding die - precies door die 3 stappen te volgen - een record houdbaarheid garandeert voor je nagellak. En je hoeft tussen elk laagje slechts 2 minuten te wachten!

Door de makkelijke brush-on applicatie van de LongWear nagellak is er gelukkig geen sprake van schoonheidsfoutjes. Speel je liever op zeker? Dan kan je uiteraard ook terecht bij een ProNails salon voor een professionele matte manicure! De nagelstyliste laat je nagels met plezier ‘schitteren’ door de LongWear Matt als finishing touch aan te brengen. Dit matte effect kan je echter ook perfect bekomen in combinatie met gelnagels of met de befaamde SoPolish Protect & Peel. Met deze matte semi-permanente manicure laat je bovendien ook je natuurlijke nagels stralen. SoPolish verwent je immers niet enkel met minstens 2 weken perfect gelakte nagels maar is tegelijkertijd een voedende nageltherapie door het gebruik van het Vital Nail Serum.

Op welke manier je ook gaat voor de matte look, wij zijn in elk geval 'matte-ly' in love met deze beautytrend..

Via deze link vind je een packshot van de LongWear Matt Finish, enkele sfeerbeelden en uiteraard alle producten van de nieuwste ProNails collecties:http://pronails.globalimage.be/media

Als je nog vragen hebt, geef me dan gerust een seintje! Laat me ook zeker iets weten als je een voorstel hebt voor een leuke samenwerking zoals een fotoshoot, reportage of wedstrijd.

Julie De Laet

Marketing Manager, Pronails