Kunst op je nagels: Op(tical) Art met ProNails Stamping Plate

De zwart-wit look voor artistieke vingers

Denk niet wit, denk niet zwart: voor één keer mag je zwart-wit denken! Met de nieuwe producten van ProNails kan je met deze twee tegenpolen immers fantastische kunstwerkjes op je nagels creëren. Experimenteer met geometrische figuren zoals vierkanten, cilinders of strepen in zwart en wit voor een optische illusie. Enkel voor professionele nagelstylisten? Nee hoor, met de nieuwe ‘Stamping Plate’ en de LongWear nagellak van ProNails tover je in enkele seconden al een prachtig grafisch design op je nagels.

Laat je creativiteit de vrije loop met de nieuwe LongWear nagellak ‘Noir de Noir’ en ‘Extrême White’ en ontdek de op(tical) nail artist in jezelf.  De non-kleuren zwart en wit zorgen voor een optische illusie op je nagels zodat zelfs de grootste kleurliefhebbers helemaal betoverd worden door deze trend.

Artistieke vingers zijn bovendien niet nodig om van jouw nagels een echt topwerk te maken.  Dankzij de 'Art Stamp' en de nieuwe ‘Stamping Plate’ uit de Street Heat collectie zet je jouw art skills gemakkelijk in de verf.

Wil je gaan voor de perfecte afwerking van jouw meesterwerk? Met de peel-off cuticle shield maak je geen beginnersfoutjes meer en hoor je direct bij de grote kunstenaars. Dankzij een beschermend laagje rondom je nagels kan je gerust eens buiten de lijntjes kleuren en toch pronken met een vlekkeloos resultaat!

Check hier de tutorial voor de Stamping Plate en peel-off cuticle shield:

Prijzen

LongWear collectie: nagellak in 3 stappen voor record houdbaarheid
LongWear Start: €14,95
LongWear Noir de Noir/Extême White€14,95
LongWear Finish: €14,95

Art Stamp: 10,50€
Stamping Plate Streat Heat: €14,50
Peel-off Cuticle Shield: € 8,30
Verkrijgbaar in het ProNails salon.

Via onderstaande link of via de button 'Media Galerij' in de rechterbovenhoek vind je beeldmateriaal van ProNails:

Indien je meer informatie nodig hebt of samples wil opvragen, geef me gerust een seintje!