De denim look: van je favo kledingstuk tot dé eyecatcher van je zithoek

Nestel jezelf in stoer marineblauw met Sofacompany!

Het zit geweldig, past bij alles en je kan er zoveel verschillende looks mee creëren … Waarom zou je denim dan beperken tot je outfit? Kies voor stoer marineblauw in je interieur en je bent helemaal on trend. Met de nieuwe ‘Spring Navy’ stof van www.sofacompany.com scoor je een ‘Pinterestproof’ zetel die ongetwijfeld de eyecatcher wordt van je huiskamer!

Spring Navy
In the right denim, you can conquer the world. Want geeft toe, iedereen voelt zich onoverwinnelijk met zijn favoriete jeans aan. Je kan dan ook eindeloos mixen: zakelijk voor naar je werk, casual voor vrije dagen, ... Sofacompany wil dit zalige gevoel doortrekken naar je interieur. Spring Navy is een marineblauwe gemêleerde, grofgeweven stof die de looks heeft van jeans maar veel zachter en warmer aanvoelt. Ideaal dus om je 's avonds in te nestelen!' , zegt Inge te kaat van www.sofacompany.com

Volgens de experts...
Dat Sofacompany ‘Spring Navy’ introduceert binnen haar collecties, is geen vreemde keuze als je de experts mag geloven. Dé kleur van het jaar? Rarara…blauw! Zo overhandigde Flexa ColourLab de gouden medaille aan ‘Denim Drift’, een prachtige, blauwgrijze tint. Ook kleureninstituut Pantone plaatste een jeansachtig denim, ‘Niagara’, in zijn top 10 van modekleuren voor het voorjaar van 2017. Tijdens de voorbije Fashion Weeks bleek ‘Niagara’ zelfs de meest gespotte kleur op de catwalks. Maar ook in de interieurwereld lijkt blauw een hit..

Pinterestproof paleis?
Donkere, warme tinten winnen aan populariteit: termen zoals diepblauw en marineblauw worden massaal ingegeven in Pinterest wanneer mensen op zoek zijn naar deco-inspiratie . Volgens de sociaalnetwerksite zorgt blauw dan ook voor een moderne vibe in je woonkamer en geeft het je interieur meer ruimte en diepgang. Geen zin om aan de slag te gaan met je verf - of behangkwast? Enkele accessoires of een zetel van www.sofacompany.com  in een blauwe tint can do the trick!

Via deze link, of via de button ‘Media Galerij’ in de rechterbovenhoek, vind je het beeldmateriaal in hoge resolutie. Indien je een leuk idee hebt voor een samenwerking, of graag meubels uitleent voor een fotoshoot, event of een tv-programma, mag je mij altijd contacteren!

Groetjes en tot snel,

Inge te Kaat